School of Magic: Весела блукачка відважним магом - Огляд
School of Magic — динамічна аркадна блукачка підземеллями за відважного мага. Мені вона нагадала стареньку гру Magica всіма цими постійними рухами та безліччю ефектів від застосування магії. Проте тут усе це зав’язано на елементі ККГ.
Ми бігаємо про процедурно генерованих печерах і знищуємо монстрів. Щоб було складніше на час сутички, нас закривають на окремому шматочку карт, доки всіх не знищено. Далі на кожному рівні вибираємо нову здібність.
Поки доступно лише Demo, яке, на жаль, коротеньке, але водночас веселе. Узяв магію випадково — «відскок на відстань при кожному творінні закляття по монстрах». І, ох, як мене носили, ледь встигав зрозуміти, звідки наразі маю попасти по монстрах.
Саме така механіка на додачу до випадкових рівнів і натяк на мультиплеєр можуть зробити гру іноді хітом для компаній, але й для соло-гравців буде чимало веселощів, бо, звісно, треба буде перепробувати безліч комбінацій.
Тож давайте школу магії у свої очікування, щоб дізнатися, чи знаються німці на інді-іграх, як на розробці танків.