Into the Necrovale: Піксельна ARPG про лицаря - Огляд
Люблю пікселі та не перемудрований геймплей.
Це можна сказати про ARPG, що
колись вийде Into the Necrovale. Зроблено красиво, але й цікавий сеттинг та
поєднання чистильника підземель з 2D ARPG.
⚔️ Ми в ролі лицаря маємо повернути надію. В буквальному сенсі, і це круто, бо, наприклад от стоїть якийсь злидар, а віддавши йому надію він згадує, що він взагалі то був торговцем і починає торгувати з героєм і так працюють усі механіки. Ці самі надії, можна отримати зачищати підземелля, але тут зроблено по людські, бо двічі в один данж ти не ввійдеш однаково.
Підземелля процедурно генеровані і складаються з кімнат. Але отримавши раз надію, можна повернутись повибивати нові речі, але надії там більше не знайти, і це чудове рішення, щоб не дати товктись на маленькій складності.
В підземеллях майже завжди є вибір куди повернути та тому ви обираєте саме свою смерть, тобто долю. Демо доволі непогано дає зрозуміти майбутню гру, тож раджу спробувати.