Green Wounds: Медитативна гра-менеджер ресурсів чи технічний кошмар?
Green Wounds — піксельний 2D-менеджер ресурсів від першої особи з елементами RPG. Нагадує за візуальним стилем та ігроладом спрощений Kingdoms, але містить суттєві проблеми.
Спочатку я справді залип, гра медитативна: збираєш щось, що-небудь виготовляєш, знов збираєш, а потім перший раз йдеш на пошуки пригоди (і, звісно, там помираєш). Далі вже краще готуєшся між цим, керуєш своїм селом і відкриваєш навички.
Гра невеличка за кількістю контенту і проста за механіками, але могла б бути чудовою пісочницею на декілька годин. Тільки от більшість відгуків негативні. Відповідь така:
Головна кнопка для застосування працює не завжди біля будівель чи персонажів.
Зовсім немає опису інтерфейсу або підказок. Я так не відразу зрозумів, що м’ясо можна використовувати не тільки в будівництві.
Головне! Зберегтися неможливо. Тобто я награв більш як 40 хвилин, і думав потім ще продовжити, бо не все дослідив, а гра виходить такою, з якої вийти немає можливості. Закрив її через «хрестик», заходжу заново і з'являється тільки нова гра.
Ці проблеми в більшості гравці. Ось як гарну безплатну гру зробили поганою. Простими технічними прорахунками або недопрацьованістю.